Evenemang

= "Program"

Öka klubbens synlighet!

Utnyttja ClubRunners fulla potential som kommunikationsverktyg med en löpande produktion av innehåll som kan hämtas till webb, nyhetsbrev, mobil-app och delas i sociala media.

Vi vet sedan länge att intressanta evenemang, dvs föredrag, studiebesök eller andra arrangemang, lockar medlemmar att aktivera sig och lockar icke-medlemmar att besöka klubben. En bra "annons" kräver dock bra bild och bra beskrivning av evenemanget!

Med ClubRunner kan vi exponera våra evenemang på webb, i mobil-appen och i nyhetsbrev samt i sociala media.

Distriktet konsoliderar klubbarnas evenemang på sidan På gång i distriktet vilken är den mest besökta sidan på distriktswebben, efter hemsidan!

Evenemang kan skicka inbjudningar och har smidig anmälningsfunktion direkt från inbjudningsmailet, via mobil-appen eller webbsida, även anmälan av gäster, med automatiska bekräftelser och GDPR-meddelande till icke-medlemmar.

Exponera klubbens evenemang

På tidsaxeln visar det översta gula flödet kommande program. De publiceras i klubbens egna kanaler, men för att öka exponeringen bör medlemmarna dela i sina sociala media så att kontaktytan blir så stor som möjligt.