Rotarykväll för Östersjön
med Uno Svenningsson

Till Rotarymedlemmar i distrikt 2370

Välkommen till After Work för Rotarianer och Vänner!

Kvällen går i tema Östersjön, för att uppmärksamma Rotarys sjunde fokusområde: miljö. OBS att du måste köpa biljett i förväg.

Uno Svenningsson på scenen

Uno är en av våra mest folkkära artister och har skapat evig musik som mega-hiten "Under Ytan", "Tro på varann" med Eva Dahlgren.  Bejublad medverkan i "Så mycket bättre". Uno gör denna spelning exklusivt för Rotary.

Briggen Tre Kronor - Expedition Rädda Östersjön

Rena Mälaren

MENY

Välj mellan kött, fisk eller vegetariskt, anges vid biljettköpet.
Kött:
Wallenbergare. Serveras med potatispuré, gröna ärtor, skirat smör, rårörda lingon.
Fisk
Ugnsbakad Lax. Serveras med smörslungad potatis, rostade rotsaker, vitvinssås.
Vegetariskt
Svamprisotto. Serveras med parmesan och örtsallad.
Dessert
Chokladbakelse med kaffe.

BILJETTER

Sex kategorier platser från 595 kr till 950 kr. Samtliga biljetter inklusive konsert, måltid, kaffe och kaka samt skön samvaro. 30 kr i serviceavgift per biljett tillkommer.

Biljetter köper du med kreditkort, banköverföring eller Swish via Tickster.

Boka biljetterna så snart du kan, reservation för snabb slutförsäljning.

TRANSPORTER

Roslagsbanan går från Östra Station på 13 minuter hela vägen fram till Täby Centrum. Sista avgång från Täby Centrum till Östra Station är kl 01.44. The Public stänger kl 23.30

Vi inleder med mingel, kom i god tid!

FRÅGOR

Eventuella frågor: maila till Johan Wiss (Stockholm-Humlegården RK) johan.wiss@gmail.com

Rotarian med respektive eller god vän:
Varmt Välkomna!

Distrikt 2350 och distrikt 2370