Medlemsbrev 2020-07-06

• medlemmar i Rotarydistrikt 2370

Nummer 4 har kommit ut!

Läs Rotary Norden som e-tidning på epaper.hansaprint.fi/rotary/ROT20_04/

Du vet väl att Rotary Norden också har en egen app med automatisk avisering?

Gå till AppleStore eller GooglePlay och sök Rotary Norden!

Denna avisering skickar vi även till dig som har valt papperstidningen, för att ge möjlighet till läsning på annat sätt än vanligt i semestertider.

Om du har frågor om Rotary Norden tas de gärna emot av Tomas Werner, 070-2179574.

Sommarhälsning från Distriktsguvernören

Bästa medlem!

Jag vill passa på att önska dig en riktigt fin sommar även om den kanske inte blir som vanligt.

Håll fysisk distans men ha mycket och nära social kontakt.

Tänk speciellt på de Rotarykamrater och övriga vänner som nu behöver extra kontakt.

Ring, skriv, maila, SMS:a eller träffas utomhus. Var kreativa och håll kontakten.

Har du några vänner eller kontakter som skulle ha glädje eller nytta av att ansluta till Rotary i höst? Rotary öppnar möjligheter. Vilka möjligheter har Rotary öppnat för dig? Berätta för andra.

Jag ser fram emot att träffa dig i höst.

Många Rotaryhälsningar
Claes Nilsson
DG 2020-2021

Nyheter från Rotary International

Rotary’s first-ever virtual convention attracted more than 60,000 registrants and 175,000 viewers during its weeklong program.

Rotary members join 3D print enthusiasts to make personal protective equipment in short supply due to the COVID-19 pandemic.

ClubRunner Mobile