Hälsningar från Rotarys U-fond

Till
  • presidenterna i distrikt 2370

Hej!

Som amerikanerna ofta skriver - I hope this e-mail finds you well!

Om någon dag kommer ett brev i din brevlåda med bifogade information, alltså bland annat prov på årets U-fondskort. Jag vet att det i dessa tider finns många olika varianter på mötesformer i landets Rotaryklubbar. Men jag hoppas att du har möjlighet att gå ut till dina klubbkamrater antingen på ett "vanligt" klubbmöte eller per mail, om att ni också i år kan köpa U-fondskort och därmed bidra med medel till Rotaryklubbars projekt som främjar utbildning i utvecklingsländer.

Vi erbjuder som vanligt korrespondenskort, julkort och anteckningsblock, men i år också julklappsadresser. Vi har i flera år fått frågan om vi inte kan ha någon form av digitala julkort, men vi har tyvärr inte hittat någon lösning som går att hantera på ett bra sätt. Ni har också möjlighet att genom U-fonden skicka gratulationshälsningar och kondoleansbrev. Läs mer i bifogat brev nedan och på www.ufonden.se

Har du några frågor hör av dig!

Med Rotaryhälsningar

Viveca Serder
Ordförande i U-fonden PDG D-2390

BILAGOR