Publicerad av Kim Hall den 14 Jan 2021
Nytt år och nytt nummer av Rotary Norden är ute nu. Den här gången tar vi upp guvernörernas syn på kvinnligt ledarskap inom Rotary och om de nya medlemsformerna som öppnar möjligheterna för fler medlemmar.  Vi har också ett stort fokus på Polio-utrotningen där bland annat Carl Fredrik Tersmeden berättar om sitt liv med polio.

Om du inte fått Rotary Norden måste du höra av dig till klubbens sekreterare eller IT-ansvarig som då uppdaterar din adress och skriver in att du skall ha Rotary Norden som papper eller som länk. Det är du som medlem som väljer vad som passar dig bäst. Vi på redaktionen kan inte göra någonting då varje klubb ansvarar för sina medlemmar.

Om ni i klubben har spännande projekt eller debattinlägg med mera som ni vill dela med er av till andra är ni välkomna att maila text (max 1000 tecken) och högupplöst bild (300 dpi och Jpeg eller verklig storlek om ni maila från mobiltelefon) till kim@texthuset.se. Obs redaktionen avgör om inslaget publiceras samt ombesörjer redigeringen. Viss textredigering kan också förekomma.

Trevlig läsning!
Kim Hall