Publicerad av Anders Tihkan den 27 Jun 2022
Vi har samlat distriktets filmer samt länkar till klubbar och andra som har inspelade föredrag tillgängliga.

Dra nytta av inspelade föredrag till din klubb, bra föredrag som ofta står sig över tid.

Sidorna finns under Support i distriktets webbmeny - stöd för klubb- och distriktsfunktionärer:

• Färdiga föredrag - länkar till inspelade föredrag, både i distriktet och i klubbar i vårt eget och andra distrikt. Även några källor utanför Rotary.
Distriktets basutbildning finns inspelad i nio korta filmer som är mellan 6 och 17 minuter långa. En film kan med fördel visas och diskuteras i klubbmöte, eller ges i "hemläxa" för enskild visning före en diskussion på styrelsemöte, medlemsmöte eller i en kommitté: