apr
Rotary online

Sweden

Claes Nordmark, kommunalråd i Boden är tillbaka!!

Registrera dig här till årets föreläsning med Claes Nordmark

För ett år sedan fick vi ta del av Claes Nordmarks mycket intressanta föreläsning om etableringen av H2 Green Steel i Boden. Nu är han tillbaka för att uppdatera oss om hur läget ser ut idag och framåt! Den enorma satsningen för fossilfri stålproduktion som skapas i Bodens kommun kan jämföras med minst 85 000 nya arbetstillfällen i Storstockholm.

Claes kommer nu att berätta om det aktuella läget kring etableringen av H2 Green Steel gröna stålverk i Boden utifrån alla möjligheter och utmaningar den resan hittills har inneburit samt hur läget ser ut idag och framåt.

Rotary Distrikt i Sverige Online (RO) har under året haft över 600 deltagare vid olika föreläsningar. Vid förra årets föreläsning med Claes Nordmark var 156 personer registrerade. Rotary nordligaste distrikt (Distrikt 2320) satte ribban högt för övriga Sverige, både genom antal deltagare och antalet lyssningar av inspelningen.

Följ gärna länken till vår Facebookinbjudan och markera ”kommer” https://www.facebook.com/events/385811999727613?ref=newsfeed

Alla är varmt välkomna, såväl medlemmar som gäster!

Varmt välkommen!

Christer Wikström -