apr
Nytorget 7
Nyköping,  61138
Sweden

Konferens med inspiration, underhållning och Gästabud

Rotaryårets ordinarie distriktkonferens i höstas fick ju kortas ner och sändas digitalt, vilket innebar att delar av det planerade programmet fick strykas, men 29 - 30 april är det dags att ta upp tråden igen för då ordnar distrikt 2370 inspirationskonferens på tema ”Hållbarhet” på hotell Sunlight i Nyköping.

Då träffas vi på riktigt och får lyssna till och diskutera angelägna frågor både i vår egen verksamhet och hur vi kan bidra till hållbarhet i samhället i övrigt. En viktig del i programmet behandlar vårt angelägna projekt ”Rädda Östersjön”.

Låt denna konferens bli nystart för oss alla efter den långa pandemin

Se programmet HÄR.

Presentationerna på lördag kl 9-10 kan följas på Zoom, se programsidan!

Observera att medföljande kan ägna lördag förmiddag till rundvandring i Nyköping med kultur, stadsinformation, shopping och möjlighet till lunch.

Förutom ovanstående viktiga och angelägna frågor ska vi också ha en riktigt trevlig kväll tillsammans. Det blir historisk underhållning och en festlig middag lagad av sörmländska delikatesser.

ANMÄLAN

Anmäl dig på detta formulär, gör en anmälan per person:

• Fredag middag, tre-rätters kostar 525 kr, för vinpaket tillkommer 275 kr.
    Klädsel: proper.
  • Konferens lördag, kostnad 350 kr - varje klubb får skicka två deltagare utan konferenskostnad, men vi ser gärna att klubbarna skickar fler deltagare.

Om du har frågor eller problem med anmälan kontakta distriktssekreteraren Eva Davidsson evadavidsson53@icloud.com

BOENDE

Sunlight Hotell erbjuder rabatterat Rotarypris för bokning som du mailar till bokning@sunlight.se, ange referens ”Rotary2022”, senast söndag 27 mars: rumspris inkl frukost enkel 875 kr, dubbel 1295 kr.

Alla medlemmar i distriktet tillsammans med respektive hälsas välkomna

För att leva upp till konferensens tema skickas inga inbjudningar eller annan information ut i pappersform och vi uppmanar även tillresande deltagare att försöka samåka.

Väl mött i Nyköping i vårens tid!

Bo Söderling
DG 2370 2021/22