Online Registration
  • Registration for this event is now closed.
Online: klicka på evenemanget för info

Sweden

Har ni i klubben tankar om att göra ett hjälpprojekt som ni vill delfinansiera via TRF, The Rotary Foundation eller bara vill veta hur det går till. TRF kommittén under ledning av Åsa Hörnberg bjuder in till ett informationsmöte om, The Rotary Foundation, Årliga Fonden,  District Grant och Global Grant vilket ger oss möjlighet att delfinansiera våra projekt med bidrag från Rotary Foundation.

Informationsmötet genomförs online via GoToMeeting

Du kan delta i mötet från din dator, läsplatta eller smartphone.

Tänk på att:

• koppla upp dig 5-10 minuter före kl 20:00 så att vi kan börja på utsatt tid. Är det första gången du deltar i ett GoToMeeting möte tar det lite längre tid att koppla upp sig.
  • ha din mikrofon avstängd under mötet och slå på om det är något du vill säga.
  • har du problem med nätverksuppkopplingen kan det hjälpa att ha kameran avstängd under mötet.

Möteslänk:
Anslut via denna GoToMeetinglänk https://www.gotomeet.me/TommyLekenmyr/trf---the-rotary-foundation---vår-stiftelse-och-de
Alternativt skriver du in denna möteskod: 688-125-925 om du laddat ner GoToMeeting applikationen.

Du kan även ringa in om du inte får ordning på ljudet via datorn:
tel. 08 535 27 836
– One-touch: tel: + 46853527836,, 688125925

Möjlighet för frågestund finns efter mötet.

Välkommen!