Contact: Anna König
Online Registration
  • Registration for this event is now closed.
feb

Sweden

Ta chansen att lära dig mer om ditt Rotary!

Utbildningskommittén i distrikt 2370 erbjuder nu dig, oavsett hur länge du har varit medlem, att lära mer om Rotary i denna digitala utbildning.

Distriktets facilitatorer kommer att leda dig och gruppen genom Rotarys historia, The Rotary Foundation, Rotarys olika program och många andra grundläggande fakta som varje Rotarian bör känna till, samt lite tips och tankar.

Utbildningen sker digitalt, för att sedan avslutas med en fysisk diplomutdelning på Distriktskonferensen den 29/4 i Nyköping. De digitala mötena sker i samarbete med distrikt 2330, vilket ger dig möjlighet att ytterligare utveckla ditt Rotarynätverk.

Digitalt möte sker via Zoom och länk till mötet med information om hur du kopplar upp dig skickas ut efter anmälan.

Pris

600 kr/deltagare, fakturan skickas till din klubb. Priset inkluderar middag (ej dryck) vid Distriktskonferensen i Nyköping den 29/4.

Anmälan

Anmäl dig senast den 11 februari via den personliga länken i mailinbjudan, eller i mobilappen eller via evenemanget på distriktets hemsida. OBS att din anmälan gäller för alla tre kurstillfällena samt för avslutningen med middag.

Varmt välkommen!

Anna König