Online Registration
  • Registration for this event is now closed.
Online: klicka på mötet för info!

Sweden

För att klubben ska bli framgångsrik i sin verksamhet internt och externt behövs bättre och ökad synlighet.
Kvällens seminarium fokuserar på extern synlighet.

Seminariet riktar sig till klubbfunktionärer som arbetar med att öka klubbens synlighet.

• Inledning av distriktsguvernören
    Claes Nilsson, DG, Stockholm-Söder RK
  • Inspirera tidningarna att samarbeta med Rotaryklubbarna
    Marie Freij, tidningen Måsen
  • Rotary Academy, ett lokalt projekt
    Ritva Karlström, Nacka RK
  • Hur gör vi för att få aktiva företagsledare nyfikna på Rotary?
    Terje Klausen, Nynäshamns RK
  • Rotary – Klimatutmaningen, ett lokal projekt
    Karin Sundby, Nyköpings RK

Efter föredragen finns tid för frågor och diskussion. Moderator är Ingrid Sjöbeck, Marknad/PR-kommitténs ordförande.

Seminariet genomförs online

Tänk på följande:

• Koppla upp dig 5-10 minuter före kl 19:00 så att vi kan börja på utsatt tid.
  • Mötesvärden stänger av din mikrofon när föredragen startar.
  • Skicka gärna dina frågor löpande i mötets chattkanal.
  • Under frågestunden tar Ingrid upp inskickade frågor och nya frågor. Om hon ber dig att säga något måste du själv koppla på mikrofonen - om du sitter vid dator kan du koppla på mikrofonen tillfälligt genom att hålla ned mellanslagstangenten.
  • Seminariet spelas in för att kunna publiceras i en eller flera av distriktets digitala kanaler. Om du inte vill vara vara med på bild: stäng av din kamera.

Anmälan

Anmäl dig för att få presentationer m m per mail efter seminariet. Anmälan kan ske via inbjudningsmail, ClubRunners mobil-app eller evenemangets webbsida (logga in med samma uppgifter som till din klubb). Rotarian från annat distrikt anmäler sig som gäst.

Om du inte har hunnit anmäla dig före seminariet är du välkommen att koppla upp dig, men anmäl dig ändå. Anmälningsfunktionen är öppen till kl 22 efter seminariet.

Möteslänk

Join Zoom Meeting (använd denna länk i första hand, den innehåller både mötesnummer och passcode):

Meeting ID: 863 8371 3588
Passcode: 1905

Frågor om anmälan eller Zoom? Kontakta Anders Tihkan.

VÄLKOMMEN!
D2370 marknads- och PR-kommitté