Contact: Anna König
Online Registration
  • Registration for this event is now closed.
dec

Sweden

Ta chansen att lära dig mer om ditt Rotary!

Utbildningskommittén i distrikt 2370 erbjuder nu för första gången en unik möjlighet för dig som Rotarian i distriktet att lära dig mer om Rotary på digital väg.

Anna König, Åsa Hörnberg och Torbjörn Bergvall kommer att berätta om Rotarys historia, The Rotary Foundation, Rotarys olika program och många andra grundläggande fakta som varje Rotarian bör känna till, samt lite tips och tankar.

Vi bjuder in till tre digitala utbildningskvällar à ca 45 minuter. Du väljer själv om du vill delta på alla tre eller färre:

Utbildningen kommer att ges via GoToMeeting och länk till mötet med information om hur du kopplar upp dig skickas ut efter anmälan.

Som deltagare har du möjlighet att ställa frågor via chatten och i slutet av varje pass kommer det även ges möjlighet till en kortare frågestund.

Del 1 Rotarianen (23/11) är inspelad och finns på sidan Färdiga föredrag.

Anmälan - separat för varje utbildningstillfälle

Anmäl dig på evenemangets webbsida (inloggning i ClubRunner krävs, samma som till din klubb):
Klubben 30/11
Nätverket 7/12

Medlemmar i E-club of Riddarfjärden, Oxelösund, Saltsjöbaden, Stockholm- Älvsjö, Södertälje Östra anmäler sig till till Distriktssekreterare Solveig Nilsson (ange din klubb): vmd.solveig@bredband.net

Väl mött i cyberspace!

Anna König