Contact: Eva Nisser
Nacka strand,  13128

Rotarykväll för Östersjön

After Work - mingel och middag - för rotarianer och vänner

med temat "En kväll för Östersjön".

Talare är Tina Elwing, föreståndare för Östersjöcentrum, Oskar Kihlborg, äventyrare och Mount Everestbestigare, Robert Cederlund, Utö våtmarker och Fredrik Johansson från "Rena Mälaren", som under dagen bärgar skrot från kajbotten i Nacka Strand.

Pianounderhållning: Mischa Carlberg fick ett Rotarystipendium när han var 13. Nu är han 24, på väg mot examen som konsertpianist.

Välj mellan kyckling, sejfilé och vegetariskt. Äppelkaka med kaffe och bordsvatten ingår. 400 kr/person – överskottet går till Rädda Östersjön.

Begränsat antal platser - först till kvarn - inga återköp.
400 kr för middag, kaffe, äppelkaka.

Till Nacka Strand går SL pendelbåt från Lidingö/Ropsten/Djurgården/ Nybrokajen och SL-bussar. Bergbana från torget till J:s. Delta gärna vid Rena Mälarens dykning vilken beräknas ske vid 14:00, anmälan att delta vid dykningen genom Rena Mälarens hemsida https://www.renamalaren.com/nästa-dyk

Vid inställd AW ges full återbetalning.

Varmt välkommen!